Nordkalkin toimintamalli muuttui – Uusi myynti-, markkinointi- & asiakaspalvelutiimi

Tiina Roine (info a nordkalk.com), 22.11.2019

Nordkalk on ottanut käyttöön uuden toimintamallin 1.11.2019. Uusi malli perustuu vahvoihin maantieteellisiin alueisiin. Alue Nordkalk Pohjois-Eurooppa koostuu Pohjoismaista, Baltian maista ja Venäjästä, johtajana Mikael Furu. Alue Nordkalk Keski-Eurooppa kattaa Saksan ja Puolan, johtajana Piotr Maciak. Kari Vyhtisen johtama New Business -yksikkö on vastuussa kasvuhankkeista, tutkimuksesta ja kehityksestä, vastuullisuustyöstä, uunipalveluista (Raahe ja Arcelor Mittal Eisenhüttenstadt) sekä Turkin ja Ukrainan toiminnoista.

Uudessa toimintamallissa Pohjois-Euroopan myynti, markkinointi ja asiakaspalvelu on yhdistetty, jotta voimme tarjota asiakkaidemme erilaisiin tarpeisiin parasta mahdollista palvelua. Uutta Myynti-, markkinointi- & asiakaspalvelu -tiimiä vetää Anssi Koikkalainen.

Nordkalkin yhteyshenkilöt Suomen eri asiakassegementeissä, asiakaspalvelutiimissä ja markkinoinnissa ovat 1.11.2019 alkaen:

Lisätietoja antaa:

Anssi Koikkalainen, myyntijohtaja, puh. 020 753 7473